با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ حقوق معلمان در طرح رتبه بندی از ۳۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان افزایش می یابد
زیارت عاشورا
حقوق معلمان در طرح رتبه بندی از ۳۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان افزایش می یابد
اخبار آموزش و پرورش: عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرای طرح رتبه بندی معلمان ، حداقل ۳۰۰ هزار تومان و حداکثر ۶۰۰ هزار تومان به حقوق آن ها اضافه خواهد شد.

ابوالقاسم خسروی سهل آبادی در گفت و گو با خبرگزاری فرهنگیان، درباره طرح رتبه بندی معلمان، گفت: طرح رتبه بندی معلمان قرار است از مهرماه در آموزش و پرورش اجرایی شود که این طرح و بحث سرانه مدرسه از مسایل زیربنایی آموزش و پرورش است که باید طبق سند تحول بنیادین در این وزارت خانه به آن ها توجه ویژه شود.

 خسروی سهل آبادی افزود: طرح رتبه بندی معلمان توسط هئیت دولت تصویب شده و عملیاتی خواهد شد و با اجرای این طرح، حداقل ۳۰۰ و حداکثر ۶۰۰ هزار تومان به حقوق معلمان اضافه خواهد شد.
وی یا بیان اینکه طرح رتبه‌بندی معلمان یکی از اقدامات مطلوب این وزراتخانه است گفت: اعتباراتی که به منظور اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان برای سال ۹۵ درنظر گرفته شده ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.
عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: طرح رتبه‌بندی باید درصد زیادی از فرهنگیان را شامل شود و خلاقیت و تلاش آن‌ها را افزایش دهد.


با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 1 شهريور 1394برچسب:, | 13:48 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |